Webinar – PPK w sferze budżetowej

Opublikowane w Aktualności

Od 1 stycznia 2021 wszystkie podmioty z sektora finansów publicznych niezależnie od liczby zatrudnionych pracowników mają obowiązek tworzyć PPK. Wparciem dla działów kadrowo-płacowych są narzędzia usprawniające zarządzanie procesem oraz pomagające oszczędzić czas.

Aby przybliżyć Państwu te zagadnienia, przygotowaliśmy spotkanie online, w trakcie którego eksperci Elżbieta Czaplicka oraz Oskar Sobolewski omówią najważniejsze aspekty wdrożenia PPK oraz odpowiedzą na pytania często zadawane przez przedstawicieli podmiotów z sektora finansów publicznych:

  • Czy jednostki samorządowe wspólnie mogą wybrać instytucję finansową?
  • Czy przy zawieraniu umów o zarządzanie PPK, trzeba stosować przepisy prawa zamówień publicznych?
  • Jakie są najważniejsze obowiązki pracodawcy?
  • Co należy wiedzieć o wpłatach pracownika i pracodawcy?

Serdecznie zapraszamy do udziału w webinarium, w trakcie którego przekonają się Państwo, jak można wygodnie i efektywnie obsługiwać PPK w budżetówce.

Kiedy? 

Środa, 17 lutego 2021 r.,

Godz. 10:00 (czas trwania: ok. 60 min).

Prowadzący: Elżbieta Czaplicka i Oskar Sobolewski

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR