Świadczenie Dobry Start wypłaci ZUS – informacja prawna

Opublikowane w Aktualności

W 2021 roku uległ zmianie mechanizm wypłacania środków w ramach świadczenia Dobry Start (300+). Od 1 lipca do 30 listopada 2021 roku można składać wnioski o świadczenie z rządowego programu Dobry Start (tzw. 300 plus). Wnioski można złożyć wyłącznie elektronicznie – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. Świadczenia trafią wyłącznie na rachunki bankowe, co oznacza, że nie będą wypłacane w formie gotówkowej.

W ramach programu Dobry Start rodzice i opiekunowie dzieci mogą otrzymać jednorazowe wsparcie w wysokości 300 zł na zakup podręczników i artykułów szkolnych.

Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 roku wyłącznie online (to zmiana w stosunku do poprzednich lat):

  • przez serwisy bankowości elektronicznej tych banków, które udostępniły taką możliwość,
  • na portalu PUE ZUS,
  • na portalu Emp@tia.

POBIERZ INFORMACJĘ PRAWNĄ